Skandinavia
Frakt og Retur
KUNSTIGE BLOMSTER
For å kunne frakte blomstene trygt, er vi nødt til å frakte i store esker. Dette gjør at fraktkostnad er noe dyrere på disse produktene.
Norge: Gratis levering på bestillinger over NOK 2.000. På bestillinger under dette koster frakt NOK 150.
Sverige, Danmark og Finland: NOK 150 på alle bestillinger
TUNGE VASER
Ekstra tunge produkter, som eksempelvis flere av våre vaser, må pakkes ekstra godt inn og på grunn av tyngden er fraktkostnad noe dyrere på disse produktene. Gjeldende produkter er markert.
Norge, Sverige, Danmark og Finland: NOK 300
RESTERENDE PRODUKTER
Norge: Gratis levering på bestillinger over NOK 1500. På bestillinger under dette koster frakt NOK 79
Sverige, Danmark og Finland: NOK 150 på alle bestillinger
KUNDER UTENFOR NORGE
Vennligst merk at alle skatter og importavgifter i land utenfor Norges grenser dekkes av kunden. Dette inkluderer eventuelle tollavgifter og merverdiavgift (MVA). Kontakt ditt lokale tollkontor for mer informasjon om gjeldende regler.
Mindre varer
som stainless steel-kolleksjonen, våre kunstige blomster og interiør, sendes fra vårt lager i Oslo, Norge med Bring. Estimert leveringstid for bestilling av disse varene er
Norge: 5-7 virkedager*.
Sverige, Danmark, Finland: 7-10 virkedager*.
Større varer
som belysning og møbler, sendes med DHL Express. Estimert leveringstid for større varer er 2-4 uker*.
Unntak
*I perioder med salg, spesialtilbud, lanseringer osv. kan tidsrammen ovenfor utvides. Vi gjør alt vi kan for å sikre at du mottar bestillingen din i tide, men kan ikke forutse eller løse uforutsette problemer som påvirker forsendelsen, f.eks. ekstremvær eller ulykker.
Hvis vi mottar pakker fra en kunde/mottaker som har nektet pakken som er sendt til dem av DHL eller Bring, forbeholder vi oss retten til å belaste kunden for alle kostnader som påløper i en slik retur + et håndteringsgebyr på 300 NOK.
Alle varer kjøpt gjennom denne tjenesten kan kun returneres eller byttes i henhold til våre vilkår. Vi tilbyr en 14-dagers returrett for varer kjøpt gjennom denne tjenesten. Ønsker du å returnere noen av dine varer, kan du sende en mail til info@astrastudio.no
Retten til å returnere eller bytte en vare gjelder kun dersom varen returneres eller byttes i samme tilstand som du mottok den. Alle produktinstruksjoner, dokumenter og emballasje må også inkluderes. Varer som er skadet, ikke i samme tilstand som da du mottok dem, eller brukt utover å åpne originalemballasjen, refunderes ikke. Vi anbefaler derfor at du tar godt vare på varene mens de er i din besittelse.
Kunden er ansvarlig for frakt- og leveringskostnader ved retur (med mindre annet er avtalt), forutsatt at returen ikke skyldes en feil fra Astra Studio. Vi er ikke ansvarlige for tapte forsendelser ved retur av varer. Vi anbefaler at du beholder kvittering for frakt ved retur.
Ved retur vil vi refundere deg senest 14 dager etter at vi har mottatt de returnerte varene. Refusjonen skjer via samme betalingsmetode som ble brukt ved bestilling, og du pådrar deg ingen gebyrer for refusjonen.
Vennligst merk at det ikke er mulig å kansellere bestillingen din på annen måte enn ved retur eller bytte, da vi umiddelbart starter behandlingen av bestillingen når den er lagt inn.
UNNTAK
Ettersom våre Murano-lysekroner sendes direkte fra Italia, er det dessverre ikke mulig å returnere disse. Hvis du har spørsmål om dette, kan du kontakte oss på info@astrastudio.no eller via vårt kontaktskjema, så vil vi hjelpe deg så godt vi kan!
Du har heller ikke rett til å returnere eller bytte bestillinger for levering av følgende varer:
• Varer laget etter dine spesifikasjoner eller tydelig tilpasset.
• Varer som, på grunn av sin art, ikke egner seg for retur, raskt forringes, eller har gått ut på dato.
• Varer som etter levering, på grunn av sin art, er uatskillelig blandet med andre varer.
Rest of the world
shipping and returns
Please note that all taxes, VAT, and import duties for countries outside of Norway are the responsibility of the customer. This includes any customs fees and local taxes. Please contact your local customs office for more information regarding the applicable charges.
ARTIFICIAL FLOWERS AND INTERIOR
300 NOK
MURANO CHANDELIERS
Free shipping
Depends on your country and what supplier we're using for your destination.
Please reach out to info@astrastudio.no if you have any questions.
All items purchased through this service can only be returned or exchanged in accordance with our terms and conditions. We offer a 14-day return policy for items purchased through this service. If you need to return your order, please e-mail us at info@astrastudio.no.
The right to return or exchange an item applies only if the item is returned or exchanged in the same condition as when you received it. All product instructions, documents, and packaging must also be included. Items that are damaged, not in the same condition as when received, or used beyond opening the original packaging, will not be refunded. Therefore, we recommend that you take good care of the items while they are in your possession.
The customer is responsible for shipping and delivery costs for returns (unless otherwise agreed), provided that the return is not due to an error on Astra Studio's part. We are not responsible for lost shipments when returning items. We recommend keeping the shipping receipt when returning goods.
Upon return, we will refund you no later than 14 days from the day we receive the returned items. The refund will be made using the same payment method used for the order, and no fees will be charged for the refund.
Please note that it is not possible to cancel your order in any way other than by returning or exchanging it, as we immediately begin processing your order once it is placed.
EXCEPTIONS
As our Murano chandeliers are shipped directly from Italy, unfortunately, they cannot be returned. If you have any questions about this, please contact us at info@astrastudio.no or through our contact form, and we will assist you as best we can!
You also do not have the right to return or exchange orders for the delivery of the following items:
- Items made to your specifications or clearly personalized.
- Items that, by their nature, are not suitable for return, deteriorate quickly, or have expired.
- Items that, after delivery, are inseparably mixed with other items.